Barndop

Jag ska på barndop idag till en liten kille som skall få namnet Alex. Det är min sambos kusinbarn och även att sambon och jag varit tillsammans i fyra år känns det fortfarande konstigt att åka på familjesammankomster med hans släkt utan honom. Jag har en bra relation med hans föräldrar. Hans mamma har blivit min extramamma och har stöttat mig otroligt mycket genom en svår period förra vintern. Övriga familjen och släkten är helt okej dom med, bortsett från svägerskan som är lite konstig, men det känns pirrigt ändå. Jag kommer sakna sambons hand att hålla i och att kunna stå nära hans sida när blygheten faller på. Men men, är man sjömans(nästan)hustru så är man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0