Ny telefon?

Någon gång förra våren köpte jag min första smatphone, en HTC Wildflower. Jag har avskydde den från början oh vi blev aldrig kompisar. Okej, det var en väldigt enkel smartphone men man kan ju tycka att den borde klara av att svara i telefon och ladda "vanliga" appar som Facebook eller ICA. Det gjorde den inte. Den hängde sig allt som oftast. I vintras slutade mikrofonen att fungera och jag lämnade in den på service då jag hade garanti kvar. Verksatden hittade inget fel, allt dom gjorde var att formatera åbäket så fungerade den igen. Ja, i alla fall mikrofonen. Den fortsatte att hänga sig till och från när man skulle svara eller ladda något program.
 
För ungefär en månad sedan slutade mikrofonen fungera igen. Garantin har gått ut och det finns inte en chans att jag betalar reparation för telefonen själv. Så nu har jag då bestämt mig för att köpa en ny telefon. Frågan är vad jag ska ha? Den telefon jag är mest intresserad av är Samsung Galaxy S II. Men varför göra valet enkelt, det finns ju en S III:a på marknaden också. Och jag undrar vad det är som gör den bättre? Kommer en teknikanalfabet som mig ens märka någon skillnad? Jag vill ha en telefon som man kan ringa och sms:a med samt att vanliga, vardagliga, funktionella appar skall fungera...

Kommentarer
Postat av: Linda Claesson

Samsung II börjar ju bli lite gammal nu kanske. Samsung III är ju fräsch, men ganska så stor. Själv gillar jag min htc one s... :)

2012-09-05 @ 14:33:41
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har en SIII:a och är helnöjd med den. Iofs är jag lite tekniknördig men... =) Stor är den, men det är ibland en fördel tycker jag. Kan ändå ha den i jeansfickan, och då är jag nöjd.

Linda

2012-09-05 @ 20:39:53
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0