Babynest

 
För ett tag sedan skrev Inga om att deras senaste barnbarn hade ett babynest. Jag hade aldrig hört talas om det innan men kände spontant att det där måste ju vara världens bästa grej. Babynestet föll i glömska. Sen upptäckte jag ju som bekant att jag har en symaskin och att jag faktiskt klarar av att sy vissa grejer med den. Så jag googlade lite, hittade den här beskrivningen och igår blev det klart! Det var enkelt och roligt att sy. Det är lite snett och skevt på sina ställen men bebisar brukar inte vara så kinkiga med just den biten. Hur som helst så är jag väldigt nöjd och hoppas att bebisen kommer trivas i det! Runt Adam hade vi frottéhanddukar och filtar men då är ju den här lilla skapelsen bra mycket finare!

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Tackar för länken! Va roligt att det blev en så fin babynest till nästa lilla bäbis!

2012-08-25 @ 00:08:53
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0