Fyra månader

Idag blir vår lille plutt fyra månader. En tredjedels år. Alla säger njut, tiden går så fort och det gör den. Ska jag vara ärlig så förstår jag inte vad som menas med att man skall njuta, jag utgår från att jag kommer göra det resten av livet? Det är fantastiskt att få se en liten människa bekanta sig med jorden, att få se hans framsteg och skratta åt hans små egenheter. Vår lille Adam.

Idag är det dessutom exakt ett år sedan han gjorde entré i våra liv som två svaga blåa streck på en plaststicka. Vilken kväll det var. Vi skrattade. Vi grät. Vi var så lyckliga. Vi är så lyckliga. Det här året har gått fort. En underbar graviditet och sen var han här. Vår lille Adam.


Adam och hans bitleksak. Något säger mig att han inte riktigt fattar vitsen med den...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys! :)

2011-10-07 @ 19:38:25
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0