Fyra bra veckor - del 4

Ytterligare en vecka har passerat i min lilla utmaning. Halvtid nu. Hur går det då?

Måndag: 80 min promenad
Tisdag: 2,5 km barnvagns-jogg (17:27), 30 min promenad till och från spåret
Onsdag: 60 min promenad, styrka helkropp
Torsdag: 90 min promenad
Fredag: 45 min yoga (2 x 45 min promenad IKEA ToR)
Lördag: 90 min promenad
Söndag: 90 min tipspromenad

Som synes har jag missat ett av styrkepassen men jag tänker inte hänga läpp över det. Jag hade tänkt att köra det idag men har under dagen varit rätt snuvig och har mensvärk from hell. Funderar på att yoga mig lite men soffan känns så mycket trevligare... Jag är nöjd med veckan som varit. Framförallt är jag nöjd över att jag inte fallit särskilt hårt för det sockersug jag alltid får dagarna före mens. Lördagsgodis blev det men det är också det enda (nej, det är det inte. En och annan skorpa samt knäckemackor med marmelad på har slinkit ner). Istället har jag käkat mini-keso och det får ju också ses som ett framsteg?!

Imorgon är det ny vecka. Nya tag. Ny invägning. Förväntar mig inga superresultat med tanke på tiden i månaden. Jag är nu halvvägs i min lilla utmaning. På onsdag kommer sambon hem och jag är rätt säker på att jag under den kommande veckan inte kommer uppfylla mina mål då det är så väldans mycket trevligare att mysa med honom än att kasta kettlebells i vardagsrummet! Hur som hur så känner jag att jag är igång. Att jag har kontroll igen. Det rör sig och om det blir några små utsvävningar så får det bli så. Denna utmaning må vara fyra veckor men den stora utmaningen är ju resten av livet!

Hur har er träningsvecka varit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg

2011-10-09 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0