Kaffe



Klockan ringde 0530. Det kändes ytterst otrevligt. Adam skruvade på sig bredvid mig och jag hoppades att han inte skulle vakna. Tjugo minuter senare smög jag upp medan han sover vidare. Han sover största delen av natten i egen säng men ofta vaknar han mellan 04-06 och är pigg. Låter jag honom ligga lvar i sin säng anser han att dagen börjat, lägger jag honom bredvid mig somnar han om. Vilket alternativ tror ni att jag föredrar?

Ska dricka kaffe i lugn och ro. Äta frukost. Packa det sista. Sen väcka honom, byta blöja, klä på, ge en flaska ersättning, stoppa i sjal, gå till tåg. Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Berätta! Hur gick det?

2011-11-24 @ 06:28:21
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Tweety

Hoppas du & Adam får en trevlig resa, kram

2011-11-24 @ 06:55:58
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: emsut.

Hoppas att resan går bra. Och jäklar vilket snyggt porslin! :)

2011-11-24 @ 08:56:39
Postat av: Christine

En viss tös gick upp kvart lver fem imorse och övade på sin tonsättningsförmåga. Då hade jag behövt ditt kasfe. Kunde vi surtit där, sörplat och tycka synd om varandra. Så atte, hur blir det med herrgården? ;)

2011-11-24 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0