Det kanske inte är så dumt med snöstorm...

Jag har en riktigt dålig kväll. Jag är rastlös men alldeles för lat och på för dåligt humör för att resa mig ur soffan. En bekant smsade och frågade om jag ville följa med ut. Ut på krogen. Jag har glömt vad krogen är och tackade nej. Jag är galet sugen på chips och lökdip. Ni känner inte mig så ni vet inte hur mycket jag älskar lökdip. Jag älskar älskar älskar lökdip. Det är något bland det godaste jag vet. Ute blåser det snöstorm. Riktig jävla snöstorm. Men inte ens lökdip kan få mig att gå till affären 300 meter härifrån. Så TV-snackset ikväll blev av en nyttigare karaktär.


Grönsaker, miniknäckebröd, oliver och Kesella-dip med Carrie och dom andra brudarna.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Föredömligt nyttigt!! Absolut!

2011-02-12 @ 07:20:40
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0