Lördagkväll



Lördag är lördag. Så klänning är på, bebis sover och tapas tillagas. Gott vin, god mat och snygg sambo. En bra kväll med andra ord. Och jag, jag känner mige xtra snygg. Jag har både halsband och parfym på mig. Halsband och parfym är jag. Innan Adam hade jag alltid halsband och parfym. Ombord sminkade jag mig aldrig men luktade gott, det gjorde jag. Nu blir det sällan halsband och parfym. Adam gilar att rycka, dra och slita i halsbanden och parfym känns inte helt okej. Jag kanske är löjlig som inte tycker det känns bra att han gosar in sig mot min parfymindränkta hals, jag vet inte. Å andra sidan så blir halsband- och parfymkvällarna extra speciella!

Kommentarer
Postat av: Christine

Jäkligt snygg maMA!

2011-12-17 @ 22:00:09
Postat av: emsut.



Mycket snygg klänning också! :)

2011-12-18 @ 09:45:45
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Mia... Mamma till Lexie

Du ser jättefin ut! härligt att i bland kunna få klä upp sig lite och göra sig extra snygg inför sambon! :)



Kram

2011-12-25 @ 16:54:37
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0