Sååå NÖJD!

Nu är jag nöjd må ni tro! Kom precis hem från en svettig joggingtur som inkluderade den välkända nära-döden-upplevelsen på slutet. Bestämde mig redan på väg ut till spåret att jag skulle slå min gamla tid men jag hade verkligen inte förväntat mig att det skulle gå så här bra. 3,2 kilometer på 19 minuter och 56 sekunder! Yesss! Ett lite inoffiellt mål jag haft, tror aldrig att jag skrivit ner det, har varit att klara den slingan på under 20 minuter och det gjorde jag idag! Kanske dags att våga sig på fem-kilometers-slingan snart...? Målet för den får bli att ta sig runt med livet i behåll...

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh grattis! Duktig du är! Jag springer inte ens 2,5 km på under 20 min (fattas cirka en minut)



Klart du klarar 5 km med livet i behåll. Kommer gå alldeles utmärkt ska du se! :)

2010-09-05 @ 18:47:01
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com
Postat av: Åge

Grymt bra jobbat!

2010-09-05 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0