Stolt

I förmiddags började det tisslas och tasslas i klassrummet. Dom hade kommit. Tentaresultaten i affärsredovisning. Alla satt och petade på sina iPhones och Androider och jag förbannade mig själv. Varför skall jag vara sådan teknikmotståndare för? Jag har en rosa telefon. Med knappar. Jag tycker faktiskt att det är gansa läskigt med petskärmar (jag vet att det heter pekskärmar men sanningen är ju den att man petar på dom, inte pekar. Om man pekar så rör man dom ju inte...?) Hur som helst så hördes det djupa suckar, fnitter och ett och annat yesss! Lektionen gick långsamt och jag var lite pirrig. Jag misstänkte att jag klarat den, det kändes bra men helt säker kan man ju aldrig vara...

Rasten kom, en dator blev ledig. 75p av 80p! 93%! VG9! Yeah baby! Jag vet att man i Sverige inte skall skryta med hur bra man är men jag är så stolt över mig själv. Att det skulle gå så bra trodde jag aldrig! Jag behövde det här resultatet. Jag behövde den motivationen. Nu känns det som om jag orkar ta tag i kalkyleringen. Efter jul visserligen men ändå. Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Ok, jag mindes fel om syskonbarn, men det var ofta om Din familj i alla fall.Så långt var det rätt.



Grattis till resultaten! Vad är det Du läser egentligen?

2010-12-20 @ 20:42:44
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Åh jag har vant mig vid att vara med boyfriend varje helg nu. Han var borta i knappt 5 timmar i lördags och usch vad vi mådde dåligt båda två. När han kom hem igen kom tårarna och jag ba "vi saknade dig såååå mycket jag och bebis" och han var jätteledsen och hade hur dåligt samvete som helst för att han varit borta haha. Nästan så man är beroende av varandra. Men det är ju så härligt när man annars inte träffas på veckodagarna <3

2010-12-20 @ 22:52:56
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Linda

Grattis! Grymt bra jobbat! :)

2010-12-21 @ 09:01:09
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0