Godissugen

För första gången på länge är jag sugen på godis. Jag vill ha godis. Jag måste ha godis! Har ätit två rutor mörk choklad men det räckte inte. Jag vill ha mer! Karaktären sätts på prov ikväll. Det finns choklad i skåpen, skorpor, polkagrisar och kakor. I frysen finns det glass. Jag älskar glass. Och godis. Och chips. Dessutom ligger ICA bara ett stenkast härifrån. Karaktär. Karaktär. Karaktär.

Eller så går jag helt enkelt och lägger mig så är probemet löst? Eller så sitter jag här och härdar ut och jobbar på mina karaktärsbrister...

Update:
Det blev inget godis. Är stolt över att klarat denna prövning! :)

Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Visst borde jag ta och skita i alla militärer. Men jag gick en annan runda, lite roligare vyer än bara ett flygfält ;D



Hoppas du haft en fin dag. Och föll du för dina frestelser?

Krams

Postat av: Anonym

härligt att orka stå emot!

2010-08-26 @ 22:14:35
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Sv: Whoho! Bra av dig! :D Jag har haft en bra dag. Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0