Pepparkakor



Dagens fundering: Hur tusan skall jag kunna fortsätta gå ner i vikt när det finns pallvis med pepparkakor i affärerna? Det är omöjligt att inte köpa. Karaktär är inte min bästa sida.. Vid den här tidpunkten förra året var jag gravid. Min förbränning låg på topp. Jag åt nyttig mat samt varenda kaka jag kom över. Framåt våren snöade jag in på glass och minns med glädje de dagar jag åt päronsplitt till frukost. I något avsnitt av Greys Anatomy minns jag att Dr Bailey sa att hon förbrände 300 kcal extra genom att vara gravid med en pojke. Jag vågar inte uttala mig om sanningshalten i detta. Ibland saknar jag att vara gravid. Inte bara för att jag kunde äta tonvis med kakor. Det var en mysig tid. Kanske dags att försöka tillverka ett syskon till Adam?!

Kommentarer
Postat av: Ylva Lee - Mamma till Lily

sv: åh vad mysigt, låter som en jättebra idé :D jag skulle bli jätteglad om mina föräldrar hittat på något sånt till mig när jag va bebis. Eller så hade jag bara garvat ihjäl mig åt hur blödiga dom måste vatt hihi :)

2011-11-20 @ 21:38:05
URL: http://shuang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0