Housewife

Sista veckorna har jag kollat en del på TV på eftermiddagen. Det har jag aldrig gjort innan. Sambon och jag kallar det för housewive-TV. Serierna påminner om varandra, ingen sticker ut ur mängden. Talkshows eller program som går ut på att någon blir utkastad i slutet. Även reklamen är speciell, allt handlar om smink, hushåll eller barn. Igår såg jag reklam för något acne-medel som jag glömt bort namnet på. Justin Bieber medverkade i reklamen. Jag vet inte vad han är känd för men har förstått att han är stor bland småflickorna. Han sa finnar är inte coolt. Tänkte att det var kanske inte ett så bra uttalande? Tänk att vara 13 år och få höra sin drömprins säga att finnar är ocoolt...


Housewife-syssla...

Dock är jag rätt fascinerad av programmen som går ut på att någon ska åka hem. TopModel, Project Runaway och Hell's Kitchen är favoriterna. Matlagning gillar jag och ser gärna andra matlagningsprogram också men jag vet inte varför jag fastnat för de två andra. Mode och skönhet är inte mina största intressen. Det är däremot fascinerande att se hur människor beter sig när de blir ihopsatta i en grupp och de tävlar om ett enda pris....

Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Jaså inge intresse alls?

Det hade inte jag direkt heller innan vi flyttade till huset. Nu tycker jag det är otroligt roligt :)

Man gör ju allt till en själv. Om man säger så :)



Har också funderat på om att lägga ut Meja i bloggen. Är så delad, sambon tycker jag ska. Men samtidigt har jag svårt att göra det. Finns ju folk som tar bilder mm. Någon bild kan jag bjuda på men inte allt som händer :)



Krma

2011-07-22 @ 19:30:30
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0