Dagarna går

Dagarna rullar på här. Vet egentligen inte vad vi gör. Gosar, gullar, träffar vänner och promenerar. Det var väl allt. Uppdateringarna här uteblir då jag helt enkelt inte vet vad jag ska skriva. Jag försöker leva nyttigt, tänka på vad jag äter, försöka gå ner i vikt men det är jobbigt när jag är lite halvt ensamstående. Det är inte kul att laga mat och jag hoppar gärna över måltider. De flesta som försökt gå ner i vikt vet att just det, hoppa över måltider, inte är att rekommendera. Jag vet inte hur jag ska lägga upp viktminskningsprojektet den här gången. Livet ser så annorlunda ut nu jämfört mot för ett år sedan. Om en och en halv vecka är karln min hemma igen, då kanske vi kan få lite rutin på vardagen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag förstår dig till fullo! Om jag hade en liten bebis hemma så skulle nog jag också gosa, busa och mysa och inte sitta vid dator haha!

Jag förstår också hur svårt det kan vara att motivera sig till matlagning när man är själv. Det "tips" jag kan ge är att laga MYCKET mat när du väl lagar och frysa in det i portioner/lådor.



Hoppas familjen mår bra!

Kram

2011-08-09 @ 08:41:22
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Försvann min kommentar förut eller vad hände...?! Hmmm....

2011-08-09 @ 11:39:00
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0