Att sova...

...eller inte sova. Det är frågan.

Jag är fortfarande tlött. Bebis var vaken melan fyra och halv sex inatt. Med andra ord var jag också vaken mellan fyra och halv sex. Klockan sex ringde klockan. Jag var inte helt taggad inför en heldag i skolan... Men nu är jag hemma och sitter med fötterna på soffbordet och datorn i knät. Det låg lite mörk choklad på bordet. Det gör det inte längre. Sweet! Jag är trött men något säger mig att det är för sent för en powernap. Att det är bättre att vara vaken några timmar till för att sen däcka klockan åtta om jag önskar det. Klockan kommer ringa sex imorgon bitti också. Sen väntar en tenta klockan noll åtta noll noll. Det vore dumt att sova bort hela kvällen för att sen ligga sömnlös inatt...

Dagens i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0