Sovmorgon

För första gången den här veckan behövde jag inte gå upp 0630! Börjar först halv ett idag och jag hade verkligen behövt morgonen till att plugga men mitt sömnbehov och behov av att få mysa med sambon var större. Har precis ätit en god brunch med äggröra och lax och nu är det dags att göra sig i ordning för den näst sista föreläsningen innan tentan. Tenta på onsdag, hu!

Hade redosvisning på vårat grupparbete igår och det gick så jäkla bra! Blir fortfarande glad när jag tänker på det. Dom andra tre medlemmarna var supernervösa och hade skrivit ner precis allt vad dom skulle säga. Jag hade fyra stödord samt att jag glömde lappen när det var dags att gå fram. Nej, jag har inga större problem med att prata inför folk. Det värsta som kan hända är att det går fel! Vid oppositionen fick vi väldigt bra kritik på arbetet och jag upplevde det som att vi var den grupp som fick bäst kritik, både av de andra grupperna och av läraren. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0