Kärleken är på väg hem

Fick ett väldigt glädjande besked idag, min sambo kommer antagligen hem redan natten mellan måndag och tisdag och inte mellan onsdag och torsdag som det först var sagt! Men det kan ändras snabbt i shipping så jag ska inte ta ut någon seger riktigt än. Men det känns så bra att han snart är hemma hos mig igen. Vi har varit ifrån varandra i en månad och kommer nu få en månad tillsammans igen innan det är dags för honom att åka på jobb igen.

Ska bli undebart att få fyra veckor tillsammans. Att få vakna tillsammans, att få äta middag tillsammans, att få somna tillsammans. Vi är inte bortskämda med det. För många låter det antagligen som en självklarhet, att få träffa sin sambo dagligen. När vi bägge två var till sjöss träffades vi cirka tre till fyra månader utspritt på ett år. Nu kommer vi få varannnan månad tillsammans och det känns fantastiskt! Jag längtar så!



7 Juni 2010 - dagen då min sambo gick ner på knä <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0