Mera tentaplugg

På lördag är det dags för den andra tentan den här hösten. Marknadsföring. Blä. Jag skulle vilja påstå att det är det tråkigaste ämnet jag någonsin läst! Ser ändå fram emot tentan. Ska bli så skönt att ha den gjord. Är dock väldigt osäker på om jag kommer klara den eller inte men det är en annan historia. Det är väl bara att hålla tumamrna?! Känns onödigt att plugga ihjäl sig inför en tenta som jag är helt ointresserad av. Kommer aldrig någonsin vilja arbeta med marknadsföring!

Hade frukost- och pluggdejt i förmiddags med tre tjejer i klassen. Dom tycker marknadsföring är intressant och har pluggat mycket. Alla tre har läst igenom den englska tegelsten vi har som kurslitteratur, jag har läst en tredjedel ur den. Sen gav jag upp det projektet. Tror att dom tycker jag är lite knäpp som inte tar det på lika stort allvar som dom. Nu har jag i alla fall skrivit rent alla mina föreläsningsanteckningar. Känner mig duktig men också trött på att plugga. Så nu går jag till simhallen istället!

So long!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas tentan gick bra! Avskyr också marknadsföring, det är absolut det tråkigast jag nånsin har läst! Och då har ju ändå läst ekonomikurser på universitetet i mer än fyra år.

2010-10-16 @ 15:11:31
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0