Intervju

I eftermiddag ska vi intervjua VDn för hamnen är i stan för att få fram data till vårt grupparbete. Jag är spänd och förväntansfull. Den här intervjun är inte bara en intervju i skolsyfte, det är även en intervju där jag hoppas att sälja in mig såpass bra att det kan leda till ett jobb där inom en rimlig framtid. Detta vet ju inte VDn då. Han vet inte ens att jag är utbildad sjökapten. Hoppas att det går bra! Har packat ner ett CV i väskan som jag tänkte överlämna i slutet av intervjun om det känns bra. Han lät väldigt trevlig i telefon i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till nu! Jag håller en stor tumme!

2010-10-05 @ 09:19:43
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0