Dagens visdomsord


Kommentarer
Postat av: anne

Hahaaa!!! :)

Sv. En av mina kompisar söner ska/vill bli sjökapten. Han gick "sjöfartsgymnasiet" (eller vad det nu heter) på Åland och ska (eller har) börjat vidareutbildningen (högskola antar jag), det kräver väl en viss tids arbetslivserfarenhet som styrman (eller vad det nu är man är när man gått det gymnasiet).

Hur som helst, så lyssnar jag alltid imponerat på min kompis berättelser om sonens öden och äventyr, det är en värld som jag inte vet något om, men spännande.

2012-07-19 @ 17:15:24
URL: http://annnne.blogg.se
Postat av: anne

Sv. Och jo, vad gör man åt alternativ framtagningsteknik hos sina barn? Det går ju inte att få en bäbis att ändra metod genom instruktion eller övertalning? :)

Och sen vet jag nu inte hur exakt eller verifierat det är med det där med krypande och språkinlärning heller, du verkar då ha fixat det utan problem och det hade sannolikt inte det minsta med rumphasning att göra.

2012-07-19 @ 17:17:59
URL: http://annnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0