Ännu ett försök

Sista tiden har jag tänkt mycket på bloggen. Jag har läst igenom gamla inlägg och insett att jag saknar det lite grann. Eller en hel del. 

Så nu har jag laddat ner en app som jag inte riktigt förstår. Min dator checkade ut någonstans under vinterns vab och hostar och snorar fortfarande. Jag tror att den säger virus. Jag har ingen aning om hur man formaterar och grejar och har sig. 

Så nu försöker jag ladda upp en bild här och säger godnatt och på återseende. Jag har en målsättning om att skriva mer än ett inlägg per år ;)

Kan man inte få text  under bilden?! Gaaah, teknikanalfabet! Får väl tillägga att det inte är min hund utan en hund på besök...

Kommentarer
Postat av: Minendie

Vad roligt att du är tillbaka! Jag har saknat din blogg och dina inlägg.

Svar: Vad roligt att höra!
Landkrabba

2016-03-13 @ 12:30:19
Postat av: Linda Claesson

Hej! Så kul att du är tillbaka! :D

Svar: Och vad kul att du är kvar!
Landkrabba

2016-03-14 @ 13:17:58
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0