Afterwork

Jag minns inte ens när jag var på afterwork sist. Innan jag blev gravid med Adam antagligen och det är ju ett tag sen om vi säger så. Men ikväll är det dags! Frida och jag bestämde det för ett par veckor sedan. Sedan dess har jag dagligen sagt till min sambo att just denna onsdag skall vi ut, Frida och jag. Jag har sagt det mer än en gång varje dag. Tror att räknaren står på minst hundra gånger. För tänk om han glömmer? Lika bra att påminna. Om och om igen. Igår uppdagades det att även Fridas make blivit påmind. Sisådär var femte minut.
 
Ja, ni förstår ju själva hur mycket vi ser fram emot denna kvällen. Jag ligger ju ett par ljusår efter alla andra när det kommer till sociala medier och liknande och jag är aningen osäker på hur man använder hashtag men vågade mig på att skriva #övertaggadsmåbarnsmorsa på Facebook. För det är nog det ord som passar mig bäst. Och nåde det barn som kräks på min rygg eller kladdar ner mina gröna brallor med sina små flottiga händer innan jag hunnit ut genom dörren om en timme.

Kommentarer
Postat av: Linda Claesson

Hoppas ni får en fantastisk kväll!

2013-03-14 @ 18:56:21
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Linda Claesson

Hoppas ni får en fantastiskt rolig kväll!

2013-03-14 @ 18:57:21
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0