Jag mailar med Ronan Keating

I mellandagarna laddade jag ner RunKeeper och gav mig ut på några löparrundor. Jag har aldrig haft RunKeeper innan och blev helt överförtjust när det började trilla in mail som berättade att jag hade slagit personbästa på tid, distans, kalorier, höjd, ja allt. Sa en kväll till min sambo:
 
- Jag har fått mail från RunKeeper!
- Va? Ronan Keating?!

Men han tyckte det var rätt lugnt att jag mailade med Ronan. Naturligaste sak i världen liksom.
 
Sen kom snön och 20 minus. Det kändes inte så himla motiverande att ut och springa på kvällen. Inte ens om Ronan mailade mig. Igår kom det ett nytt mail från Ronan. Från att ha varit så himla gullig och snäll och peppande var han nu på gränsen till otrevlig. We (varför pratar han om sig själv i plural?!) noticed you haven't tracked any activities with RunKeeper lately. Hepp. Så fort det där jäkla ispansarlagret har försvunnit från cykelvägarna får jag väl ge mig ut på en runda. Med syskonvagn. Allt för att göra Ronan nöjd.

Kommentarer
Postat av: Linda Claesson

Runkeeper är bäst! Bara jobbigt om man springer för långt och batteriet tar slut..!

2013-02-07 @ 22:56:16
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Miapiafia

Haha.. Du är väl för rolig du!! ;)

2013-02-08 @ 01:53:21
URL: http://www.miapiafias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0