Varmare tider

Vi går mot varmare tider. De senaste nätterna när jag matat Samuel har jag gått upp och kollat på termometern. Runt tio grader har det varit mellan midnatt och två. Det är inte fy skam! Det blir nog snart vindskyddspremiär för barnen tror jag! Adam har vi ju tältat med flera gånger och det kommer bli ännu fler nätter i år. En del verkar ha hängt upp sig på att det inte går att tälta med två så små barn. Det gick fint att tälta med ett alltså går det dubbelt så bra att tälta med två. Men först siktar vi på vindskyddet i Ekenäs tror jag! Åh, hela kroppen skriker efter att få sova utomhus! Längtan efter att få dra upp tältöppningen och kolla in lägerplatsen i morgonljuset är stor nu. Kliva ut i det daggvåta gräset. Slå upp köke och koka sig en kopp kaffe. Snart Anna, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0