Sova-gott-pyjamasar

Adam som bebis. I sova-gott-pyjamas
 
Jag har letat fram alla Adams gamla sova-gott-pyjamasar. Pyjamasar som jag av flera anledningar förknippar med just god sömn. Kanske för att Adam sov som en ängel när han var bebis. Så nu får vi se om Samuel sover bättre, nu när han har sova-gott-pyjamasar. Han har i en knapp veckas tid varit vaken cirka 20 gånger per natt. Vi började med välling och de tre första nätterna var hur bra som helst och jag blev nästan lite vällingfrälst. Tänkte att shit, det här funkar ju! Sen vände det. Med besked. Igår slutade jag med välling och satte på honom brandbilspyjamasen. Han vaknade en gång för mat och sov sedan till strax efter fyra! Lovely! Jag tror det var på grund av pyjamasen. Inatt har han piratpyjamasen. Att jag har vikt upp den sjuttiotre varv på benen är en annan historia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, är Du verkligen så dum att du tror att en pyamas gör att han sover bättre?

2013-04-11 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0