Tio dagar?

En tanke slog mig idag. Adam är född en vecka innan BF. Om vi översätter det på den här graviditeten så betyder det att det är tio dagar kvar. TIO DAGAR?! Nu vet jag ju självklart att man inte kan räkna så. Bebis kan komma imorgon. Eller om 30 dagar. Helst inte imorgon dock. Det vore att snubbla på målsnöret. Sambon kommer väl hem på onsdag, torsdag skulle jag tro. Men inom den närmsta månaden så kommer h*n göra entré. Det blev bara så verkligt när jag tänkte så. Tio dagar. Jag behöver lite såna här uppvaknanden ibland. Tycker fortfarande att det är overkligt att bebis snart är här! Overkligt men så efterlängtat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får hålla tummarna att det inte blir snubbel på mållinjen då. Jag satt och tänkte tillbaka på graviditeten jag hade och hur fullt upp vi har det med vår lilla skrutta just nu och undrade varför jag egentligen är sugen på en till, men det är jag så det skriker i min livmoder ;) Men imorgon ska vi kramas med en liten färsking som vär är en knapp månad

2012-10-22 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0