Ännu mera typiskt

Cirkus Nordsjön. Han skulle ha kommit hem ikväll. Sen blev det som sagt imorgon. Och nu är det sagt fredag. Är fortfarande rätt lugn men börjar bli lite irriterad. Mer irriterad än orolig och nervös. Hur blir det nu med min helgplanering liksom?! Och när vi ändå pratar irritation så kan jag ju berätta att vår router gick sönder i måndags. Ringde leverantören som skulle skicka en ny. Tänkte inte så mycket på det, tankade på mitt mobila bredband och kör via det. Visst, det är lite segt men det funkar. Sen slog det mig. Jag kollar på TV en timme i veckan. Grey's Anatomy. Och vi har TV via bredbandet. Skit. Blev så sur när jag insåg det att jag inte ens köpt den obligatoriska onsdagsglassen! Och nu när jag fått veta att sambon inte kommer hem än på ett par dagar så ångrar jag mig. En stor tallrik glass hade gjort allt mycket enklare! Det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0