Överraskning på gång

Mors dag idag! Min första Mors dag. Hittills har dagen varit som vanligt. Morgonmys med familjen innan frukost och sedan långpromenad längs Kalmarsund. Nu har jag fått order om att göra mig fin och sen skall grabbarna kidnappa mig. Sånt gillar jag! Överraskningar är kul!

Imorgon åker vi på semester. Blir fyra dagar på Bornholm. Skall bo i Gudhjem på nordöstra sidan ön. Mer än så har vi inte planerat. Jag vet att många kollar upp attraktioner och sevärdheter innan och planerar semestern utifrån det. Vad man ska göra, när man ska göra det. Vi är raka motsatsen. Det händer att vi gör som nu, bokar boende innan, men oftast tar vi det som det kommer. Åh, kolla det här stället såg mysigt ut! Här kan vi bo! Det är därför vi sällan semestrar i juli, det kan vara svårt att hitta boenden på det sättet. Om man inte tältar såklart! Hur som helst. Fyra dagar på Bornholm blir det. Bila runt, käka rökt fisk, geocacha, bada fötterna vid Dueodde. Det får räcka som planering tills vidare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så härligt att läsa om fler som semestrar så där spontant, min mormor blir supernervös varje gång vi ger oss iväg :p



Har för övrigt haft högläsning för maken här hemma ibland och sagt "Älskling, vi måste fixa fika eller nått med den där landkrabba, de verkar också vara såna där friluftsmänniskor som inte bangar för vare sig tält eller bära barn i sjal". Våra nuvarande 37kvm inbjuder inte till gäster direkt men nu när det är så vackert väder kan man ju vara utomhus. Vad sägs?

2012-05-27 @ 16:39:32
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att ni får en underbar resa. Var bor ni? Vi har bokat in oss på klippen i gudhjem. Sedan blir det tre andra vandrarhem och pensionat i allinge, svaneke och rönne.:)

2012-05-28 @ 19:06:14
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Roligt med överraskning! Och det måste kännas speciellt med den första morsdagen! Kanske ett minne för livet.

2012-05-30 @ 05:37:08
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0