Ögonkräm


Bild från The Body Shop

Jag är ett stort fan av The Body Shop's produkter. Det började med att jag köpte ett bodybutter en vinter när huden var extremt torr och det var det första som hjälpt mina fnasiga ben. Sen har det bara rullat på. Till ansikts- och kroppsvård använder jag uteslutande deras produkter och har även en hel del make-up därifrån. Visst, det kostar en slant mer än det man köper på stormarknaden men jag tycker att man får så mycket mer för pengarna. Produkterna är dryga och funkar faktiskt!

För ett tag sedan köpte en vän den magiska ögonkrämen på bilden ovanför. Försäljaren sa att den skulle trolla bort de mörka ringar och påsar under ögonen som vi småbarnsföräldrar välsignats med. Vännen köpte det hela med hull och hår och blev helt förtjust när krämen dessutom funkade. Så när jag var inne på Body Shop i veckan tänkte jag att jag köper väl en burk jag med. Och vet ni vad? Den funkar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Body Shop har så bra produkter. Har alltid en bodybutter i skåpet. :) Den där ögoncremen verkar helt klart intressant!

2012-05-11 @ 10:09:10
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Give me!

Den måste jag testa asap!!!

2012-05-11 @ 11:08:41
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/
Postat av: Frida

Magi!

2012-05-11 @ 13:29:53
Postat av: Mia & Lexie

Gahaaaa.. MÅSTE HA!!!! :)



Jag håller med dig ang din kommentar hos mig! Ävven om det är tufft att vara ensam så vet jag inte hur vår vardag och relation hade mått av att han skulle arbetat (heltid) i land. Visst... man hade kanske kunna lösa av varandra lite mer när det är som värst.. men man hade ABSOLUT inte fått mer tid tillsammans som vi ju får nu när dom är hemma.



Så nej... inget som är aktuellt nu! Sen ska jag väl itne säga att det inte hade vart gött med "jobba 2 ledig 4"!! :)



Kram

2012-05-12 @ 12:22:31
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Anne

Spännande men så som jag reagerar på krämer så undrar jag om det hade gått.

2012-07-18 @ 18:24:33
URL: http://Annnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0