Vårkänslorna är här för att stanna!

Här om dagen tog jag av "locket" på åkpåsen. Det var sex, sju plusgrader och åkpåse kändes overkill. Stackars barn. Så på med skalbyxor och vindfleece och ut på långpromenad på landet. Lycklig bebis och lycklig mamma i solen. Imorse var det sex minusgrader. Bakslag. I ren protest vägrade jag sätta på "locket" igen. Adam fick ha sin fleeceoverall istället och jag letade fram en tunn fleece att ha under min nya jacka. I mitt sinne är våren här för att stanna. Och enligt SMHI kommer det snö på torsdag. Ska vi enas om att vi ignorerar SMHI och hoppas att de glömmer bort snön?


På landet finns det kossor. Dock var detta enda kossa vi såg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0