Nedräkningen går åt fel håll!

Tji fick jag för att jag var kaxig och började räkna ner dagarna. Cirkus Nordsjön. Ser ut som om han kommer hem på torsdag istället vilket ändå känns okej. Det är skönt att kunna ställa in sig på det nu istället för att få veta det samma dag som man förväntat sig sitt kära återseende. Jag har dock kommit med kreativa förslag som att gömma allt kaffe ombord. Tro mig, styrmän har strejkat för mindre saker än uteblivit kaffe. Göm kakorna och de svetsar frivilligt fast skutan i kajen.


Sambons kontor

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, maskinister tenderar också att bli lite stingsliga om de inte får kaffe har jag hört ^_^ Skönt att karln din kommer hem snart, även om det blir lite senare än planerat. Är det isen som trasslar eller? Vilken typ av båt jobbar R på?

2012-03-26 @ 23:05:13
URL: http://psychobabblebitch.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0