Loppisar

Sockerlåda från loppis och favoritkastrull från mammas kastrullskåp
 
Mina föräldrar har alltid gillat att besöka loppisar. När jag var liten var det roligt med alla prylar. Sen kom tiden strax före tonåren och loppisar var det töntigaste som fanns. Varför var just mina föräldrar så otroligt töntiga för?! Jag flyttade hemifrån och "slapp" familjeutfykterna och loppisarna. Tonåren passerade, de tidiga 20 passerade och här sitter jag nu, närmare 30 än 20 och har nyligen insett hur kul det är med loppisar. Loppisar, Tradera, second hand. Så mycket fina saker det finns. Vilka fynd man kan göra! Tur att det är ett tag kvar tills Adams tonår och jag kommer förvandlas till värsta ärketöntmorsan. För när han vaknar skall jag knyta upp honom i sjalen och gå till Stadsmissionen. Barnvagnen är perfekt att köra fynd i!

Kommentarer
Postat av: Tweety

Så fräck sockerlåda, ja man kan göra många fynd på loppisar.Hoppas allt är bra med dig & Adam + sambo. Kram

2012-07-11 @ 21:00:35
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Anne

:)

Dottern, 19, tycker vår shabby chic-stil är döden, få se vad hon säger om tio år.

2012-07-18 @ 18:27:54
URL: http://Annnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0