Gnäll och sommarstugedrömmar

Som ni märker så har jag inte särskilt mycket att skriva. Om jag skulle försöka blogga dagligen så skulle inläggen handla om våra snorfyllda hjärnor och jag antar att det finns roligare saker att läsa om. Seg jäkla förkylning. Själva sjukdomskänslan är väl borta men näsan är helt igenkorkad. Gnäll. Gnäll.
 
Vi försöker roa oss så gott det går. Jag hade planerat en hel del saker men inget av det känns kul när jag är orkeslös och Adam gnällig. Idag åkte vi dock söderut för att kolla läget längs Möreleden. Hade med vagnen så vi tog oss inte riktigt dit jag ville. Dock hittade vi en fin lekplats mitt ute i ingenstans. Sånt uppskattas. Hittade även ett sommarstugeområde så nu skall jag flirta till mig en halv miljon och köpa sommarstuga. Det är en liten dröm jag har. En alldeles egen sommarstuga.
 
Lekplats i Fulvik som var allt annat än en ful vik

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch, stackare! Hoppas att ni kryar på er snart. Skoj med gömd lekplats. Fler såna tycker jag!

2012-07-05 @ 22:01:53
URL: http://psychobabblebitch.blogspot.se/
Postat av: Linda Claesson

Så mysigt med en sommarstuga. Vill bara tacka för alla tips. Om en vecka rullar vi söderut mot Bornholm! :)

2012-07-06 @ 11:15:39
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0