Visst har det hänt något

Jag ställde mig på vågen imorse. Jag har slutat att strikt väga mig varje måndag. Jag gör det lite när andan faller på. I och med den stress som flytten innebar, samt julen, så blev december en rätt kass månad mat- och träningsmässigt men viktmässigt hade jag till och med gått ner lite grann. Jag insåg idag att jag hittills har gått ner 18 kilo sedan midsommar 2010. 18 kilo. Det är en hel del trots allt.

När jag läser andra viktbloggar känner jag mig ofta liten och svag. Många tränar så hårt, äter så bra, satsar allt på sin viktminskning. Jag har aldrig velat göra det och jag tror inte att det skulle vara praktiskt möjligt i dagsläget. Jag kör mitt eget race och ibland kommer det över mig att det går ju rätt bra! Jag tänker fortsätta göra det här på mitt sätt, step by step. Det får ta sin lilla tid, jag har ingen brådska. Jag är på rätt väg och jag har världens bästa motivation. Lilla älskade Adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0