Så vacker utan spackel?

Kommer ni ihåg den gamla dängan? Så så så vacker utan spackel att du inte kan förstå, ju mer du kladdar ju mer du sabbar slå dig fri och gå... Jag har nynnat på den ikväll då jag spacklat den lilla toaletten. Det var första gången jag spacklade så jag har inte fått det särskilt jämt och det var omöjligt att komma åt mellan rören till handfatet och väggen samt bakom själva tanken på toaletten. Imorgon skall det på ett nytt lager spackel och sen ska det slipas. Hej vad det ska slipas!

Att väggarna skall bli släta kan jag ju bara drömma om. Men jag hoppas på ett resultat som är okej. Mina ambitioner är inte allt för höga eftersom det är första gången jag gör om ett rum. Men någon gång skall vara den första och alltid lär man sig något. Om inte annat så är det förbaskat skönt att gå runt i ett par stora snickarbrallor som är sådär skönt tunga av alla verktyg och en fläckig t-shirt med båtens logga på. Det finns dagar då jag saknar min föredetta jobbklädsel. Även om jag kanske inte saknar jobbet överdrivet mycket...

Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

tack tack :) vi ska krya på oss snart hoppas jag. Mest en envis förkylning just nu!



ja de är tur man har vagnen :P hur ska man klara sig utan den sen liksom?

2012-01-10 @ 23:00:36
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0