Powertool



Jag började fila på en "årskrönika" till bloggen men det slutade med att jag hoppade i arbetskläder, tog min nya polare slagborren i handen och började riva tapeter på en gästtoalett i lägenheten. Jag skulle bara kolla lite. Se om det fanns något kul bakom allt det radioaktivt gröna. Bruna och orangeblommiga tapeter hittade jag och jag inser nu att jag skapat massor med jobb till mig själv. Jag kunde gett fan i den lilla, lilla revan och bara spacklat över den och målat över allt. Men. Nyfikenheten tog över så nu måste jag riva all tapet eftersom den är "knottrig". Och ja, spegeln är precis så skitig som den ser ut på bilden. Bebis gillar att kladda på sin spegelbild med sina små kladdiga bebishänder och mamman i huset har inte orkat torka av den sen vi flyttade in eftersom den bara står lutad mot en vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0