Kommunism och kapitalism

Våra barn. Min kommunistiska Adam. Christines kapitalistiska M. Det är kul. M tar alla Adams saker. Spelar ingen roll vad det är. Nappen, leksaker, kräklapp. Hon skall bara ha. Adam låter henne snällt ta det hon vill. En gång försökte han överlista henne och började leka med sina fötter. Dom är ju i alla fall hans. Men icke. M gick till attack mot fötterna och blev sur när hon inte kunde få dem. De kommer bli ett bra par när de blir stora. Adam ger M pengar, M konsumerar. Framtiden är utstakad för de små. M skall bli hockeyfru med stora boobs. Adam får således bli hockeyproffset. Som tjänar pengar. Som M konsumerar. Cirkeln är sluten.

Kommentarer
Postat av: Christine

Haha... Bara så du vet så har jag precis återhämtat mig från den pöl jag låg i på golvet, skrattandes med tårarna sprutandes. Underbart! Precis så är det!

2012-01-12 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0