Vårkänslor

I och med plusgradernas entré har även vårkänslorna kommit. Att få vårkänslor är dyrt. Har handlat massor. Vissa shoppar blommiga klänningar, jag har köpt trekkingdojjor, sovsäck, bärstol till Adam, trekkingbyxor och så vidare. Tältet införskaffades annandag jul och nya schysta liggunderlag hittade sambon i Aberdeen. Längtar efter våren nu. Det skall bli en vår och sommar fylld av äventyr och friluftsliv.

Vi är relativt nya inom outdoorvärlden. Geocachat har vi gjort länge men vi känner att det är dags att gå vidare, göra något mer av det. Så vandringar längs Kalmarsund har planerats in och vi siktar på att komma iväg upp till Grövelsjön för vandring där. Boendet blir bekvämt och bra på fjällstationen då vi inte ritkigt vet vad vi gett oss in på ;)

Kommentarer
Postat av: sanna -Mamma till Meja

Tyvärr finner jag dej inte på facebook.

Tror inte du hittar mig heller, men prova Sanna Laritz. Har för mig att vänner har klagat att de inte hittar mej :)



Åh vad härligt det låter :)

2012-02-23 @ 19:54:26
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0