Äckelsnö


Geocaching förra vintern

Dö äckliga äckelsnö. Dö. Dö och försvinn. Tack. Varje vinter går jag och längtar efter snön och beter mig i regel som en barnunge när första snön kommer. Jag tjuter av glädje och vill springa ut direkt. Sen är det kul i några dagar. Efter dessa dagar går jag sedan och muttrar om äckelsnö.

Snöandet tar ju aldrig slut?! Varje morgon när vi vaknar så är det om möjligt ännu mer snö än innan. Jag skämtar om att det är tur att vi bor på tredje våningen... Rent meterologiskt kommer våren till Skåne om två veckor. Jag hoppas att den även drar in över Småland.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Det är föräldrarrollen som är så, tjatig :) alla gör det mer eller mindre så det stämmer säkerligen :)

2012-02-17 @ 11:29:20
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0