Godnatt?

 
Jag antar att många föräldrar känner igen sig i en eller flera av bilderna ovan. Efter att ha spenderat natten i den åttonde positionen så hittade jag den här bilden. Underbar. Adam sover inte alltid hos oss. Han får avgöra det själv. Första veckan hemma från BB sov han hos oss. Sen sov han i spjälsängen så gott som varje natt tills han var tio månader. Då sov han istället så gott som varje natt hos oss i ett par månader. Nu sover han själv allt som oftast. Men vissa kvällar vaknar han och det märks direkt om han vill ha vatten och bli klappad på huvudet eller om han vill sova hos oss. När han ligger någotlunda stilla är det underbart att samsova med sitt barn. När han sitter vid huvudet och river en på kinden, sparkas i ryggen eller försöker lägga sig över ansiktet är det mindre mysigt. Men det har sin charm det med på något sätt.
 
Vilken sovstil är det som gäller hemma hos Er?

Kommentarer
Postat av: anne

Numera får jag sova helt ifred men jag skulle väl tro vi har gått igenom alla varianterna på bilderna! :)

2012-08-12 @ 19:32:54
URL: http://annnne.blogg.se
Postat av: Inga Magnusson

Ha ha... det där är nog bilder hämtade ur verkligheten!

2012-08-15 @ 08:12:09
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0