Du ser äldre ut

Jag köper och säljer en del på Tradera. Därmed är jag stammis på vårt lokala Schenker utlämningsställe. Brukar småprata lite med personalen medan de letar fram paketet eller sätter frimärken på det jag ska skicka. Idag när jag fick tillbaks mitt körkort av killen i kassan säger han: Inte så men du ser äldre ut. Trodde aldrig att du var ett år yngre än mig! Eeeeh? Jag har ingen åldersnojja men ändå, säger man så?! Han förstod nog att han gjort bort sig lite och fortsatte babbla på, att man ser ju äldre ut när man har barn och så vidare. Jaja. Nu ser man gammal ut också. Osminkad, trött och gravid i 30e veckan. Och gammal. Tack för den!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, kan tänka mig att han bet sig i tungan rätt hårt efter den tabben :P

//Linda

2012-08-23 @ 17:21:24
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0