Lunchfika

En väninna kommer över på fika idag, strax efter lunch. Jag funderar på vad jag ska bjuda på. Eftersom vi bestämt fika så kan jag ju inte laga lunch? Och i och med mina fyra bra veckor så vill jag inte baka en kaka, paj eller liknande. Jag känner mig själv. Bakar jag en äpplepaj till exempel så tar jag en bit och hon en bit. Sen är det sex bitar kvar. Och vem trycker i sig dom till kvällsmat...? Så jag hittade det här på ICAs hemsida. Det kan väl vara något?

Återkommer med omdöme senare! Nu ska Adam och jag ut på dagens morgonpromenad!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Låter spännande. Jag har aldrig ätit matmuffins förut.. Så dela med dig om det blev bra eller inte så får vi se om jag vågar testa :)



Härligt med morgonpromenad!

2011-09-27 @ 10:14:10
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0