Fyra bra veckor - slutet

De fyra veckorna är över. De första tre gick super. Den sista ballade allt ur. Det var mycket inför namngivningen och det blev endast ett par promenader samt att jag åt min kroppsvikt i kaksmet. Mindre bra. Det märktes vid invägningen. Men trots den minst sagt usla finalen så är jag nöjd på något sätt ändå. De tre första veckorna gick bra och det är trots allt så mina vardagar brukar se ut. Det är inte helt normalt att laga mat till Pluttens pluton och ha ett kylskåp som svämmar över av kakor och andra bakverk.

Veckorna må vara slut men jag kommer nog köra vidare på ett liknande upplägg. Det funkade ju bevisligen rätt bra. Målet var att känna mig fin på Adams namngivning och det gjorde jag! Många sa att det syntes att jag hade gått ner en del i vikt och jag sträckte lite extra på mig. Sen i juni 2010 har jag gått ner drygt 16 kilo. Och då har jag varit en rund tjockis under nio månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0