Minnen

Det är fascinerande med minnen. Hur lite som kan framkalla en hel kavalkad av minnen. Lyssnar på Imperiet och minns en svunnen tid. En tid då jag var ung, naiv och något mer. Jag vet inte. Det var hösten 2004 och jag var 20 år. Jag hade börjat plugga i Kalmar. Jag var ute på min första praktik. En gammal roro-skorv från mitten på 70-talet. Jag älskade det. Jag var fast. Idag hade jag inte satt min fot på den skutan. Inte en chans. Så mycket fylla, så mycket problem, så mycket intriger. Så skoj för en naiv 20åring. Jag förstår inte hur vi kunde bete oss som vi gjorde. Jag förstår inte att vi fick bete oss som vi gjorde. Trots detta är det med varma känslor jag tänker tillbaks på den tiden. Det var förbaskat kul där och då även om inte vårt beteende var acceptabelt på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0