Högtider med en sjöman

När man är till sjöss händer det titt som tätt att man missar olika högtider. Jag har firat min födelsedag i januari trots att jag fyller i februari. Jag har firat jul andra advent. Och i tisdags firade vi fars dag. Fars och mors dag, komersiella jippon egentligen. Ungefär som Alla Hjärtans Dag. Men det är alltid kul att fira lite extra och i tisdags myste vi tillsammans, de sista timmarna som en hel familj för den här månaden.

Och älskling, Adam sa pappa är bäst förut! Eller ja, han sa iiiiiiiiihh aaaabbblöööhh men det är fri översättning som gäller!

Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hihi jag gillar det där med fri översättning ;) klart att han sa "pappa är bäst" :) hoppas att ni hade en bra farsdag även om den kanske inte kom på samma dag. Kramar

2011-11-14 @ 12:56:14
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0