En väska pengar

Idag var jag hos mäklarn och skrev på en ny bunt med papper. Den här gången köpte vi inte, den här gången sålde vi! Jag är så glad och lättad! Marknaden har varit trög och vi var oroliga för att vi inte skulle få sålt stället men det gick smärtfritt och enkelt. Tyvärr blev det ingen budgivning då det bara var en spekulant men han la utropspriset och det är vi tacksamma över. Blev dock lite besviken när jag insåg att jag inte skulle gå därifrån med en silvrig attachéväska med cash. Attans! Jag som var på shoppinghumör!


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Ja, det är Dammparken nära Krusentiernska, Slottet och Vasaskolan :) Kul mer en annan Kalmarit!



Försökte avgöra om jag kände igen dig på bilderna men kunde inte riktigt bestämma mig :p Såg däremot att du också var sjalfan, kul! Vi har periodvis bott i den där trikåsjalen :)

2011-11-18 @ 21:20:21
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Aha, nu blir det klackarna i taket! Lite cash fick Du i alla fall.

2011-11-19 @ 09:03:51
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0