Som en struts

Jag stoppar huvudet i sanden och försöker glömma bort grupparbetet. Jag måste titta på det idag. Det mest irriterande är att mina delar är klara. Det är en självlarhet att man hjälps åt i ett grupparbete men när hon som är ansvarig för analysen endast har fått ihop en sida en vecka innan deadline känns det som om min hjälp kommer vara mer än just hjälp.

Så jag tvättar bebiskläder (skall man förresten använda sköljmedel när man tvättar till småttingar? Har hört att man inte skall det men vad vet jag...) och stuvar om i frysen. Funderar även på om jag skall göra paj eller kräm av rabarberna jag köpte och det kliar i fingrarna över att börja skruva ihop byrån vi köpte på IKEA igår. Det har till och med gått så långt att jag funderar på att plocka fram symaskinen och sy en förvaringssak till badrummet. Problemet är att jag inte kan sy. Jag tror inte ens att jag kan trä symaskinen...

Kommentarer
Postat av: jen

sv: tack så jätte mycket =)

2011-05-15 @ 16:54:03
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: emsut.



När jag hade syslöjd i skolan råkade

jag klippa hål i det linnet som jag sydde.



Jag hade inte så bra betyg...

2011-05-16 @ 07:01:30
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Sanna -Blivande Mamma (4dagar kvar till BF)

Det är ju verkligen många som tar reda på det nu för tiden. Förstår ju de lite granna, för då kan man ju köpa allt i rätt färg och mönster mm.. :)

Men vi två får allt vänta tills den ligger på bröstet :)



Ha en fin dag kram!

2011-05-16 @ 07:22:02
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0