Sälen i sitt rätta element

Sambon och jag var på plask och lek i simhallen idag. Hade investerat i en engångsundervattenskamera på Classe O och försökte fota magen. Ska bli ytterst spännande att se bilderna. Har lämnat in kameran för framkallning så på onsdag får vi bilderna. Första bilden jag skulle ta under vattnet slutade med ett asgarv och kallsupar. Som de flesta andra har jag använt digitalkamera sedan början på 2000-talet så när jag dök ner under vattnet kunde jag helt enkelt inte fatta varför jag inte såg något på baksidan kameran... Well, well.

Riktigt skönt att komma ner i vattnet i alla fall. Jag har inte simmat på cirka en månad. När mitt gym- och simkort gick ut såg jag ingen idé att förnya det utifrån omständigheterna. Sista tidens motion har bestått av promenader och det fungerar nog så bra men det var skönt att få känna sig viktlös för en stund. Att inte känna sig som en säl. Fast jag hade god lust att simma upp och lägga mig på bassängkanten och plaska, klappa och låta som en säl!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hopp!

Längesedan jag skrev något här, eller på någon blogg överhuvudtaget...(inkl min egen).

Hoppas allt är fint!

Jag har mycket med tenta imorgon (lördag - KUL!- inte!) och två framläggningar av två examensarbeten i nästa vecka samtidigt som jag går rehabprogram..hehe! vadå stress, vad är det?! hihi



Ville bara tritta in här och önska lycka till med barnafödande osv! vet inte när tiden till bloggande kommer igen, men ville bara lägga in ett lycka till!



Kramkram

2011-05-27 @ 17:31:07
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0