Hasch?

Jag bakar hallongrottor just nu. Det verkar bli betydligt fler än vad jag kan sätta i mig ikväll så jag googlade för att se hur man ska förvara dem. Var osäker på om man lägger dem i en burk som småkakor eller fryser in som mjuka kakor. De är ju något mittemellan?

Som alla säkert vet så föreslår ju Google saker när man skriver in något i sökfältet. Jag började skriva "förvara ha" och förslaget som kom upp var förvara hasch. Betyder det att hasch är vanligare hos gemene man än hallongrottor...?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle tro att de ska frysas. Mandelkubb fryser man ju utan problem. Men lite osäker!

2011-05-26 @ 13:07:22
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0