Veckans enda lektion

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för veckans enda lektion. Det känns dumt att klaga på schemat just nu. Nackdelen är att det krävs en hel del disciplin för att ta tag i pluggandet. Självklart har jag inte gjort det än. Men det är två och en halv vecka kvar till tentan så jag är inte allt för stressad än. Däremot är jag stressad inför resultatet på kalkyleringstentan vilket borde komma i veckan...

Min sambo fyller år imorgon. Samt att han ska åka till jobb. Sjukt dålig tajming. Han har hotell i Köpenhamn imorgon och flyger vidare på onsdag morgon till Aberdeen. Så imorgon åker jag med till Köpenhamn. Najs! Brukar göra så lite nu och då, boka om enkelrummet till dubbelrum och sen lyxa till det med god middag i Nyhavn. Sist vi var i Köpenhamn var i somras. Solen sken och vi satt i Kongens Have och drack öl och avslutade med champagne och middag bland de färgglada husen i Nyhavn. Hoppas morgondagen blir lika fin!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh jag älskar Köpenhamn =D

Det var länge sen jag var där sist, även fast det bara är 20 minuter över broen.

2011-01-31 @ 19:17:17
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0